לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שאמרנו היום.



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2023

עבר, הווה, עתיד ומה שביניהם


די, נו

אני לא מאמינה שהמקום הזה עדיין קיים

לא מאמינה שפעם בכמה זמן אני נזכרת בו ונשבת אל מאות הקטעים שכתבתי פעם

מתמוגגת על צורת התבטאות, על מחשבות, רעיונות

איך השתניתי ואיך בעצם כלום לא השתנה

אני מחבקת את נועם הקטנה, רוצה להגיד לה שעכשיו כבר יותר טוב

מנסה להיזכר בסיפורים שמאחורי הטיוטות, מתחברת לעולם הישן הזה שהיה פעם כל עולמי

 

איזה מקום מדהים זה ישראבלוג, מקום שגידל אותי, שפיתח אותי, שעטף אותי

הוא פתח לי את המחשבות אבל גם אטם אותי מפני העולם שבחוץ

סגר אותי בתוך כיפת חוויה עצמית

ראיתי הכל ולא ראיתי כלום

הרגשתי הכל אבל לא סיפרתי דבר

איזו ילדה חמודה הייתי, ואיזו אישה גדלתי להיות

 

אני קוראת פה קטעים ישנים שפרסמתי, טיוטות שנשארו חבויות במגירה

דומעת על רקע הזכרונות, על רקע התהליכים שעברתי

מקנאה קצת בדרך שבה הצלחתי לכתוב, בלי לתת חשבון

איך זה היה פעם מקום המפלט שלי

 

אבל עכשיו יש לי דרכי התמודדות נוספות, לפעמים בריאות יותר, אבל משמעותית פחות יצירתיות

והקטע הוא למצוא את האיזון הנכון

בין ביטוי עצמי, לשמירה עצמית, ליצירה ואומנות

 

נועם.

נכתב על ידי , 10/12/2023 12:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועם. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועם. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)